måndag 7 augusti 2017

Vinn biljetter till filmen Farväl Europa


Jag har fått ett gäng fribiljetter till filmen Farväl Europa som jag får lotta ut. Filmen har premiär nu på fredag den 11 augusti och biljetterna går att lösa in i hela landet och även efter premiären. Tre (3) vinnare får två biljetter var. Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att tipsa om en film du gillar och lämna din mejladress så jag kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen är öppen till på söndag kväll då jag drar en vinnare.

Update: Tävlingen är avslutad och vinnarna har fått ett mejl. Tack alla som var med och tävlade. 

4 kommentarer:

  1. En film jag gillar: Eternal sunshine of the spotless mind (och vilken titel också!)
    Min mejladress: emily.ringborg@gmail.com
    :)

    SvaraRadera
  2. Filmvalet = Nyckeln till frihet, ligger etta på IMDb !
    Handlar om fängelsetiden för en man och den är riktigt bra.

    holmkas@Hotmail.com

    SvaraRadera
  3. En TV-rysare jag såg på 70-talet: En tjej förföljs av en man i gympaskor. Man ser bara fötterna i skorna som smyger efter henne. Hon går in på sin arbetsplats, ett kontor i ett höghus med vakt längs ner i receptionen. Efter en massa smygande, död vakt, katt-och-råttalek mellan våningarna möter hon till sist polismannen längst ner som berättar att mannen är gripen. Hon sätter sig i bilen och sedan hon i backspegeln mördaren med kniv i högsta hugg ... Efter 35 år är filmen fortfarande väldigt levande.

    SvaraRadera
  4. Åhå - tävling! Och än är det inte söndagskväll :) Jag vill gärna se filmen om Zweig (om den nu kommer till Gävle.. annars får jag åka en sväng någonstans) Ett filmtips är Två dagar i Paris, för dem smattrande dialogen.. hermiasays@gmail.com

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.