söndag 2 juli 2017

Semesterläsningen 2017


Nu står det juli i kalendern och den där semestern närmar sig med stormsteg. Igår bokades en solresa och jag är så oerhört taggad på att åka iväg. Efter att i våras ha drabbats av en redig lässvacka är jag igång och läser igen och därför längtar jag extra mycket till semestern. Under min semester brukar jag alltid läsa betydligt fler böcker än när jag jobbar. Om jag då dessutom är iväg och inte behöver städa/ta hand om disk/laga mat så finns det galet mycket mer tid som kan ägnas åt läsning. I videon ovan får ni reda på vad jag planerar att läsa under min fyra veckor långa semester.

Med detta tar bloggen ett sedvanligt sommaruppehåll och jag är tillbaka någon gång i slutet av augusti igen. Om ni vill så hörs och ses vi i sociala medier under sommaruppehållet där jag fortsätter att kulturtipsa och framför allt uppdaterar hur det går med semesterläsningen. Jag återfinns på @johannalundin86 på Twitter.

Ha en fantastisk sommar och förhoppningsvis med många kulturella inslag och mycket vila!

4 kommentarer:

  1. Vilken fin video! Jag blev jätteglad av att titta på den! Ha en fin semester Johanna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Agnes! Detsamma till dig.

      Radera
    2. Jag hoppas att du har en underbar semester och att du fått njuta av lite värme någonstans!

      Radera
    3. Jag har haft en underbar semester och fick njuta av solen i Spanien. Hoppas att din sommar varit bra.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.