torsdag 15 augusti 2013

Tre på tre

Bilden har jag lånat från pocketlover.se
Pocketlover kör även i år en Tre på tre utmaning. Det innebär att det ska läsas tre böcker på tre månader med start i september. Det är ett väldigt roligt initiativ och jag är så kluven till det. Förra året sa jag att jag skulle vara med men sen kom annat emellan. I år är jag så pass självmedveten att jag inte ska boka upp mig på för mycket i höst så jag står över för att inte bli allt för stressad. Men ni som vill hänga på tycker jag ska göra det och så följer jag er på era bloggar sen.

5 kommentarer:

  1. Jag känner likadant. Vill egentligen vara med, men inser att jag kommer att ha lite mycket att göra i höst och jag vill inte stressläsa. Förra året klarade jag två av tre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej för är det något som kan ta död på läslusten så är det stressläsning. Bättre att stå över då och ta det en annan gång när det passar bättre.

      Radera
  2. Jag funderade på att vara med men tror jag avstår, kunde inte välja tre böcker som jag vågar tvinga mig själv att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag nöjer mig med min egna läsutmaning. Jag är ju snart i hamn.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.