lördag 7 juli 2012

Way Out West

Bilden har jag lånat från Way Out West (facebook)
Jag har sedan första festivalen 2007 har jag alltid velat åka på Way Out West. Men jag har alltid sommarjobbat då. Så i år föll saker och ting på plats, jag har semester när den är, jag har extrapengar jag kan göra av med, det är en hel drös artister jag vill se i år och jag har ett nytt jobb att fira samt ett avslutat jobb att belönas för. Jag slog slag i saken och bokade in årets festival i kalendern och köpte biljetter. SJ har ett specialtåg som går ner den 9 augusti som ska bjuda på en överraskning ombord, jag undrar så vad det kan vara.Följande akter ska jag med säkerhet se:
Ses vi i Slottsskogen?

2 kommentarer:

  1. Hej söt, sååå himla kul att träffa på dig igår. Kram

    SvaraRadera
  2. Fröken Isakson: Det var det verkligen. Kram tillbaka

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.