lördag 1 december 2012

Bokbloggsjerkan 30nov-3dec

Det var evigheter sen jag var med på Annikas bokbloggsjerka känns det som men nu tar jag nya tag. Den här veckan undrar hon:

Nu står snart julen för dörren och då är frågan vad du önskar dig för bokliga saker i julklapp?

I vår familj byter vi inte julklappar längre vilket är väldigt skönt. Men däremot får jag ge mig själv julklappar.  Likt Anna på bloggen och dagarna går... önskar jag mig också läsro i julklapp och sen vill jag gärna ha streetstylefotografen The Sartorialists två modefotoböcker Volume I och Volume II:Closer

Bilderna har jag lånat från bokus.se

16 kommentarer:

  1. Läsro är en bra julklapp. Jag hoppas Tomten kommer med det till alla som vill ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har två veckors semester kring jul och hoppas på läsro då :-)

      Radera
  2. Läsro hoppas jag alla boktokiga får under jul :)

    SvaraRadera
  3. Lästid är den bästa presenten!

    SvaraRadera
  4. Läsro ja, det hade inte suttit fel!

    SvaraRadera
  5. De böckerna är säkert roliga att bläddra igenom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ger mig massor med inspiration så jag hoppas tomten kommer med dem ;-)

      Radera
  6. Ja hoppas vi får lästid som vi önskar, i massor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit Carolina! Ja det hoppas jag också.

      Radera
  7. Om man inte ska stressa runt och fixa julklappar får man ju flera timmar/dagar över att sitta och läsa :) Eller den fritiden har du kanske redan fyllt med julstök.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej varken julklappar eller julstök, här ska det bara vara lästid (och långa prommenader :-))

      Radera
  8. Jag kanske skulle önska mig lästid och skrivtid :) Förhoppningsvis får man lite lästid, åtminstone.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh skriver du vad spännande! Hoppas att du får lite av båda då :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.