söndag 6 november 2016

Tack och hejdå läslovet

Nu är detta läslov inne på sina sista skälvande timmar och det börjar bli dags att summera och tacka för den här gången. Det har varit en otroligt och rätt krävande vecka. Jag har bloggat flera timmar varje dag och det har varit superskoj att grotta ner mig i barn- och ungdomsböckerna och deras värld så här koncentrerat. Under veckan har jag recenserat en rad böcker, lottat ut ett gäng ungdomsböcker, skrivit om olika initiativ, skrivit om de nominerade till Augustpriset och annat som kan relateras till barn- och ungdomslitteraturen. Något som har varit extra roligt är alla nya läsare som har hittat hit under veckan, flera tack vare utlottningar men även andra. Tack för att ni klickat in, läst och kommenterat!

Böcker som jag har recenserat

Böcker jag lottat ut (och ni kan fortfarande vara med och tävla, utlottningarna stänger först nästa vecka)

Annat jag har bloggat om under veckan

Det var allt för den här veckan på tema läslov. Vem vet kanske blir det en repris nästa år. Om ni vill får ni gärna lämna lite feedback på vad som har varit extra läsvärt och kanske även vad ni har saknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.