tisdag 12 maj 2015

Häng på bloggstafetten om sommarböcker

Sofies bokblogg anordnar den 7 juni en bloggstafett om den bästa sommarboken. Jag kommer att vara med och du har också fortfarande chansen att haka på. Så här skriver Sofie om upplägget:
1. Anmäl dig till bloggstafetten via mejl till sofie.tiger(snabela)hotmail.com, skriv "Bloggstafett" i ämnesraden. Skriv även ditt och bloggens namn/adress.
Om du inte har en egen blogg, men ändå vill medverka, får du gärna gästblogga på min blogg. Då mejlar du adressen ovan.
Skicka mejlet senast 1/6  kl. 19.00

2. Efter 1/6 får du ett mejl med den tid då du ska blogga om "den bästa sommarboken". (Den behöver inte utspela sig under sommaren.) På min blogg publiceras även en lista på alla medverkande och när deras inlägg publiceras. I nämnda mejl finns all info du behöver.
Jag tycker att det här är den perfekta uppladdningen inför sommaren. Tänk så många fina boktips vi kommer att få. Själv ska jag nu bestämma mig för vilken bok jag själv ska tipsa om. Känns svårt att välja bara en som jag vill tipsa om. 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hoppas att det var någon mer som hakade på efter att jag bloggat om det :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.