söndag 3 augusti 2014

Tillbaka

Nu så är min semester alldeles strax slut och det är dags att börja jobba igen imorgon. Det har varit fem härliga, slappa och varma veckor. När jag inte dött svettdöden (för ärligt talat det har varit för varmt) har jag varit på museer i Stockholm och läst. Mest har jag läst olika romantiska böcker (mer om det senare). Jag har också flyttat och mina böcker har nu fått komma upp i ett samlat rum i en samlad rad med bokhyllor. Det plus nya soffan känns fantastiskt och bokhösten jag är redo för dig.

Även i höst (först och främst augusti och september) kommer jag att fortsätta med mina temaveckor, det var skoj sist. Det kommer bli saker jag ser fram emot i höst (kulturellt), faktaboksvecka, museievecka, romantikvecka och lite annat. Jag hoppas att ni också har haft en fin sommar!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Det ser så himla fint ut med alla böcker samlade i en hylla, blir minst sagt lässugen. :) Ser fram emot att följa din blogg under hösten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket och väldigt skoj att du läser här!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.