måndag 30 juni 2014

Sommarstängt


Idag arbetar jag min sista arbetsdag innan semestern och imorgon ska jag flytta. Sedan är det ledigt, ledigt, ledigt i hela fem veckor. Det ska bli otroligt skönt för den här våren har varit väldigt tuff som bekant. Under semestern har jag tänkt att läsa och läsa lite mer. Utöver det har jag inga planer utan kommer ta det som det kommer och det känns så skönt. Jag kommer att ta lite semester från bloggandet under min ledighet (ska försöka vara lite datorledig). Jag planerar att vara tillbaka här i början av augusti. Då förhoppningsvis utvilad, med en massa bokrecensioner, temaveckor och en tävling med fina böcker som vinst. Ha en fantastisk sommar!

Jag kommer inte att vara helt ledig från sociala medier under sommaren, så vill ni följa mig återfinns jag på:

Twitter: @johannalundin86
Instagram: @lundin_johanna

6 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar semester och en lyckad flytt. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en finfin semester! Jag råkade förresten hitta Fangirl billigt i Edinburgh, så nu liger den här och ropar på mig. Vill ju inte störa i din odatoriserade semestertid och vet inte om du kanske redan läst den, men vi kan väl höras om vi skulle läsa ihop igen :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.