torsdag 22 september 2011

Ingen bokmässan här inte

I helgen är det många som ska bege sig till Göteborg och bokmässan, men inte jag. Jag var där förra året för första gången (länk) och det var ingen höjdare tyckte jag då. Ändå sitter jag här nu och ser alla uppdateringar om folk som ska åka, förlag som ordnar med montrar och författare som ska delta i seminarier jag hade velat höra. Det hela håller sig lite ångestframkallande i cirka tio sekunder tills jag kommer på vad jag ska göra i stället i helgen. Då kommer nämligen min älskade syster hit och vi har massor av härliga planer. Mer om detta efter och under helgen men jag kan fresta med att det blir mycket mode, kläder, utställningar och teater. Plötsligt känns bokmässan inte så lockande längre (böckerna är ju ändå inte mycket billigare än på nätbokhandlarna).

2 kommentarer:

  1. Jag ska bara dit en snabbis idag, går mest dit för att jag ändå bor här. Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Då får du rapportera sen om det var bra i år. Ja det hoppas jag med att vi får. Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.