söndag 7 april 2019

Kom och bokcirkla med Johannas bokklubb


Välkommen till bokcirkelsträff om den hyllade romanen Små eldar överallt av Celeste Ng!
Detta är den första fysiska bokträffen för min nystartade Johannas Bokklubb och den hålls i slutet av april, i Stockholm och i samarbete med Albert Bonniers Förlag som ger ut boken.

Jag älskar att prata om böcker och läsning med andra. Det har länge haft en dröm om att ha en egen bokklubb och nu har den blivit verklighet.

Vi ses torsdag 25 april, kl: 18.30 – 20.00 i Ljusgården/Bonnierförlagen på Sveavägen 56 i Stockholm. Antalet platser är begränsade så anmäl dig direkt via den här länken.

Om du redan är med i en bokcirkel kan ni anmäla hela cirkeln och om du inte är med i en bokcirkel redan går det finfint att anmäla sig själv. Ni som inte är del av en bokcirkel redan kommer att delas in i mindre grupper av mig, så var inte orolig för att komma utan sällskap. På plats kommer alla få veta vilken grupp en tillhör och diskussionsfrågor som hjälp på traven för diskussionen, så du behöver inte ens vara van att bokcirkla. Kanske har du gått och längtat efter att vara med i en bokcirkel men inte kommit till skott än, nu har du möjlighet att testa hur det är att bokcirkla.
Se till att ha ätit middag innan du kommer, men väl på plats bjuds det på dryck och tilltugg. Det blir även ett samtal mellan mig och bokens förläggare Johanna Haegerström under träffen.

Om du har några frågor innan du anmäler dig går det fint att mejla mig. Jag hoppas vi ses i april!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.