måndag 5 december 2016

Lucka 5: Utlottning av Vad gör man inte

Bilden har jag lånat från lillapiratforlaget.se
En av de bästa böcker jag har läst i år är Vad gör man inte av Maja Hjertzell. Du kan läsa min recension här, länk. Nu när det börjar lacka mot jul tänkte jag att jag skulle lotta ut den så att någon lycklig vinnare kan få den i julklapp.

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla om ditt eget exemplar av denna bok är att lämna en kommentar till detta inlägg där du skriver att du vill vara med och tävla, ange en mejladress jag kan nå dig på om du vinner och ge ett boktips på en bok du tycker att jag borde läsa under min julledighet (den behöver inte vara julig).

Tävlingen avslutas om en vecka och en vinnare dras efter kl 20.00 måndagen den 12 december. Lycka till! 

6 kommentarer:

  1. Jag vill vara med och tävla! Tycker du ska läsa Ingenmansland av Niklas Krog eller manuset till HP filmen :) Min mail är: mia_h85@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du var med och tävlade. Tyvärr vann du inte den här gången. Men det kommer en ny chans senare i veckan så håll utkik då.

      Radera
  2. Jag vill gärna vinna, böcker om syskonrelationer är sällsynta.
    Jag tipsar om Schulmans Glöm mig. En stark bok.
    h55n@yahoo.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. En bra bok att tipsa om och det lönade sig för du har vunnit utlottningen! Jag har mejlat dig.

      Radera
  3. Åh! Klart jag vill vara med och tävla! Hörde om boken i Bladen brinner och belv nyfiken!
    Om du inte redan har gjort det tycker jag att du ska läsa Astrid Lindgren, av Agnes-Margrete Bjorvand och Lisa Aisato. Jag fick hem boken igår och kunde inte släppa den! Astrid Lindgren är nog min största förebild och det var väldigt intressant att läsa om henne. Jag gillar att den är skriven på ett lätt språk så att den passar bra för barn. Dessutom är bilderna FANTASTISKA! Kan vara den finaste boken jag äger!
    Min mailadress: agneslindholm01@gmail.com
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du var med och tävlade. Tyvärr vann du inte den här gången. Men det kommer en ny chans senare i veckan så håll utkik då.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.