fredag 25 januari 2013

Bokrelease hos Gilla Böcker


Jag tog med mig min kompis Rebecca och gick på releasefest för Annakarin Thorburn och hennes debutroman Jag biter i apelsiner häromdagen. Releasefesten var på supermysiga Orangeriet Bar & Café. Det var verkligen ett trevligt ställe som förde tankarna till ett av mina favoritställen i London. Vi minglade, drack och åt gott, pratade med författaren och förlagets pärlor Anna och Ada.

En annan Anna var också där och hon var så lyrisk efter att ha läst boken samma dag att det smittade av sig. Nu ser jag fram emot helgen då jag också ska läsa den. Men ni får vänta med recension tills nästa vecka då recensionsdatum är på torsdag.

6 kommentarer:

  1. Jag vill också bo i Stockholm och springa på mysiga bokreleaser med dig.

    SvaraRadera
  2. Har boken här hemma och ser fram emot att läsa den. Bo i Stockholm verkar ha sina fördelar när det gäller det litterära området. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är på sätt och vis syn att så mycket kulturellt har sitt säte i Stockholm. Alla som vill får ju inte plats att bo här och det blir något orättvist att geografi ska spela så stor roll.

      Radera
  3. Har boken i min hand, ska bli spännande att se vad vi skriver på torsdag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Ska läsa järnet i veckan så jag hinner till torsdag.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.