lördag 22 december 2018

Lucka 15: Johanna booktubern

Nästa år har jag bloggat här i tio år. Jag började för lite mer än ett år sedan att känna mig lite trött på bloggformen, den press jag satt på mig själv gällande publiceringstakt och kvalitet och ville även utmana mig själv. Därför valde jag att satsa lite mer på min YouTube-kanal som har samma namn som bloggen. Prenumeranterna ökar ständigt vilket är väldigt roligt men även att se min egen utveckling gällande hur bekväm jag är framför kameran. I år har det tillkommit fler så kallade booktubers (personer på YouTube som pratar om böcker) på svenska vilket känns himla skoj. Branschtidningen Svensk Bokhandeln hade en notis om just svenska booktubers i våras och min kanal kom etta på den listan. Väldigt roligt och ärofyllt att få vara med på listan. Om du inte har hittat till min YouTube-kanal kan du klicka här. Jag lägger upp en del av mina videos därifrån här på bloggen men inte alltid så om du inte vill missa när det lagts upp en ny video kan du prenumerera.

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.