måndag 4 augusti 2014

Kulturhösten 2014

Nu är det augusti och hösten kan väl sägas vara på intåg (även om det fortfarande är smällhett ute). Jag har så smått börjat planera min kulturhöst och det ska bli riktig skoj att få vältra sig i kultur. Jag tänkte därför ha tema tips inför kulturhösten 2014 här på bloggen den här veckan. Det blir tips på utställningar, föreställningar, böcker, författarsamtal, bokmässor, kulturfestivaler och konserter. Dessvärre kommer det att utgå ifrån vad jag vill se, lyssna på och uppleva och i och med att jag bor i Stockholm kommer de flesta tips på kulturaktiviteter att vara lokaliserade i Stockholm. Om ni har tips på någon jag borde åka och se nära där ni bor så lämna en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.