tisdag 24 juli 2012

Bokmässan?

Bilden har jag lånat från bokmassan.se/sv
Bokmässan, ja eller nej? Jag har inte bestämt mig om jag ska åka ner till årets upplaga eller inte. Det finns en del intressanta seminarier jag skulle vilja lyssna på. Det första problemet är nog att jag inte vet om jag får ta semester torsdag och fredag, för det är då majoriteten av seminarierna jag vill gå på är, då jag inte har börjat mitt nya jobb än. Och det andra problemet är att det verkar vara uppbokat på varenda hotell i stan (när jag rekade billiga hotell) och det blir svårt att åka ner utan någonstans att sova. Ska någon av er gå på bokmässan i år och vad får jag inte missa om jag åker ner?

6 kommentarer:

  1. Jag ska ner, men jag pendlar o sover inte över.

    SvaraRadera
  2. Böckerx3/Metta: jag vill vara alla fyra dagarna och det blir lite omständigt att pendla mellan Sthlm och Göteborg varje dag. Lykost dig om du bor nära och kan göra så.

    SvaraRadera
  3. Du vet ju att det finns en sovplats hos oss - möjligtvis har vi flyttat nedåt så antingen har du en tom lägenhet eller så får du åka tåg 30-40 min för att komma in - men du är hemskt välkommen om du vill ned till mässan. Jag går väl på torsdagen.

    SvaraRadera
  4. MrsE: Ni ska inte känna ni alltid behöver ställa ert hem till förfogande när jag är i stan. Jag har flest seminarier jag vill gå på under torsdagen och fredagen. Vi får se om jag får semester så jag kan åka ner.

    SvaraRadera
  5. Så tänker vi absolut inte, det är ju kul att ha dig här och eftersom vi har plats tycker jag bara det är roligt! Hoppas du kommer ned :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.