torsdag 15 september 2011

Facebook-lover

Jag fullkomligt älskar Facebook. Inte för att hålla kontakt med gamla klasskamrater eller vänner. Mina vänner och familj håller jag kontakt med ändå (även om jag även använder Facebook till detta), gamla klasskamrater som jag inte hade kontakt med när vi var just klasskamratare har jag inget intresse av. Men mitt primära användande av Facebook gäller alla de nyheter och uppdateringar från de företag, organisationer, artister, kulturella institutioner, karriär-intressanta arbetsgivare med mera med mera som jag får. Andra använder Twitter för att få uppdateringar. Jag har Facebook till detta, and I love it. Jag följer lite mer än 300 olika sidor och en uppsjö grupper. Flera gånger om dagen kollar jag av läget. Mitt flitiga användande har lett till en hel del vinster i form av konsertbiljetter, biobiljetter, böcker och andra roliga evenemang.

Vad använder du Facebook till?

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna! Jättegärna!! Vart bor du någonstans??? Vill gärna, gärna ses!!! Kramar/ Helene Sö

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.