söndag 7 november 2010

4 saker

Miss E hade en lista på sin blogg som jag nu tänker sno och göra här.

4 TV-program som jag ser:
(Först jag har ingen tv så allt jag ser är streamat från nätet.)

-
Våra vänners liv
- Gossip Girl
- Brothers & Sisters
-Babel

4 saker jag gjort idag:

-Bakat bröd och gjort en mängd matlådor till kommande vecka
- Bloggat och läst bloggar
-
Läst en mängd magasin/tidningar som legat och väntat hela hösten
-
Skrivit lite brev till nära och kära, inget slår ett handskrivet brev

4 saker som jag längtar efter:

- Min syster som kommer hit nästa helg, henne längtar jag alltid efter.
- Att det är okej att börja spela julmusik.
-DVD-släpp av säsong 4 av Mad Men
- Att få rutin på träningen igen

4 saker på önskelistan:

-
Svart vinterkappa i ull
-
DVD-box med någon härlig serie (sådana kan jag inte få nog av)
-
Halsbandet från Johanna N
- Gå och se någon dansföreställning på Dansens Hus

4 saker som jag avskyr:
(Jag har fått lära mig att avsky är ett starkt ord men ok).

- Intolerans
-
Mina egna ursäkter för att inte göra något jag borde, är expert på det området
-
Slask, ska det vara vinter låt det då vara en vit knastrande vinter inte grå och blöt
- Diska, finns inget tråkigare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.