måndag 7 december 2009

Nytt år...

Bilden har jag lånat av granit.se

En av mina favoritsysslor när det nya året är på väg är att summera det gamla. Jag tar fram alla magasin/tidningar jag fått under året. Klipper ur outfits, resereportage, god mat, intervjuer med mera. Sen sparar jag det i mitt arkiv. Jag är en människa som älskar ordning och reda och att sortera. Modebilder ska sättas in i en scrapbook men jag kommer aldrig till skott och köper en. Vill ha den här från Granit. Sen är det tomt i korgarna och att vänta in de nya tidningarna med inspiration kan börjar. En del sparar tidningar år efter år men jag har inte den platsen hemma hos mig och så tänker jag på feng shui och lagrad energi som hämmar harmonin.

2 kommentarer:

  1. Vad organiserad du är :). Jag är en sån där som samlar allt tidningar. Nej förresten, inte alla. Bara magasin som Elle, Damernas, inrednignstidningar mm. Chiq, glamour och sånna river jag ut bilder ur och ska också sätta in i en bok. Men högen är STOR nu, måste komma till skott.

    Kram till dig vännen.

    SvaraRadera
  2. Fröken Isakson: Jag behöver ordning och reda i mitt liv. Min hög är också stor och det tar energi för mig att flytta på högen behöver sätt in det snart i en bok.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.