onsdag 2 december 2009

00-talet

Bilden har jag lånat av Volante QNB Publishing
Det är bara en månad kvar av 00-talet. I söndagens DN Söndag var det en artikel om just 00-talet. På hemsidan finns det ett test för att få reda på hur bra kolla du har på ditt 00-tal.
Jag blev sugen på att göra en egen sammanfattning av mitt 00-tal. Men jag upptäckte att jag hade lite luckor eller att det inte var så roliga saker jag mindes så jag skippar det. Och idag kom det ett mail om en ny bok, Noll Noll- Decenniet som förändrade världen. Jag blev mycket sugen på den, den kostar 199kr. Redaktörer är Anders Rydell & Tobias Nielsén. Teman som ekonomi, mat, mode, musik och tv med flera avhandlas. Det roliga är att boken finns med fyra olika omslag, bara att välja det du gillar bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.