tisdag 15 september 2009

Hejsan igen mode

Efter en dispyt med en svensk designer i vintras och allt kring det la jag mode på hyllan och sa att jag inte var intresserad av det länge. Jag begravde intresset lång in i garderoben och slutade läsa bloggar, slutade själv att blogga i mars, gick inte på visningar och event och handlade knappt några kläder och läste inga modemagasin. Fram till för några veckor sedan har jag varit nöjd med detta. Mode var inget för mig sa jag till mig själv och andra. Så tog jag en prenumeration på Damernas Värld, bara 5nr och fick 3 nr av Elle som tack för hjälpen med några enkäter. Innan jag visste ordet av var jag inne i det hela igen. Suget efter mer kom och jag ville uttrycka mig igen. Så jag gick på Åhlens City en dag, för att se vad som kommit in till hösten. Besökte Camilla Norrback. Började läsa lite bloggar igen. Nu sitter jag här med en blogg igen, där jag kan skriva om mode och allt annat som faller mig in, och jag trivs väldigt bra med det. Och intresset för mode och kläder har vaknat till liv och jag känner mig lite gladare igen. Till helgen ska syrran och jag shoppa nya garderober, det behövs och ska bli fasligt trevligt. The september issue på det här och min modehöst är komplett.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du hittat tillbaka till det. Det känns som om mode är en stor del av dig och det är himla synd om du bara "gömmer undan" det. Sen förstår jag att det är härlig att kunna blogga om vad du vill. Inte styra in sig på en sak :D

    SvaraRadera
  2. fröken isakson: ja jag inser nu att mode är en stor del av mig och att jag inte ska gömma undan det

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.