tisdag 2 maj 2017

Reflektioner kring de nominerade till Årets bok 2017

För exakt en vecka sedan fick vi veta vilka tolv böcker som nominerats till Årets bok 2017. I helgen fick jag hem alla nominerade böcker och det hade också gått några dagar sedan avslöjandet så jag hade samtal ihop mina tankar lite. Jag knåpade därmed ihop en liten video där jag pratar om de nominerade böckerna, vem jag tror vinner, vad jag är sugen på att läsa i högen och en och annan dissning.


Mina fellow ambassadörskolleger på En förbannad podd spelade in ett specialavsnitt om de nominerade och det tycker jag verkligen att ni ska ta och lyssna på om ni inte redan har gjort det. Länk hittar ni här, länk.

2 kommentarer:

  1. Kul vlogg! Och kul att du fick vara med i TV! Jag gillar inte heller deckare i bokform men har ändå gett några få ett försök. Den jag gillade bäst och faktiskt blev taggad att läsa fler utav var Elly Griffiths. Men så är jag också en sucker för karga landskap.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.