tisdag 23 september 2014

Höstfest hos Lilla Piratförlaget

Lilla Piratförlaget bjöd i början på september in till höstfest. Jag blev så otroligt glad över att jag fick en inbjudan. Känner mig som en bandspelare som har hakat upp sig men att gå på förlagets tillställningar, om det så är fest likt denna eller en releasefest, är så himla trevligt. Förlaget kan det här med att ta hand om sina gäster. Festen var hos förlaget på kontoret de delar med Piratförlaget. Och det var ingen mindre än Piratförlagets förlagschef Ann-Marie Skarp som delade ut välkomstdrinkarna. Under kvällen så vimlade det av författare från båda förlagen och andra förlag. Vi fick gott att äta och dricka, trevligt sällskap och samtal samt se, känna på och höra om höstens utgivning. Titta bara på bilden ovan som är deras utgivningsvägg.
 
Från höstens utgivning finns det tre böcker som jag är riktigt sugen på (och de två första finns redan hemma hos mig, yay): Vero hit & dit av Katarina Kieri, Allt som är av Janne Teller och kanske ihop av Johanna Lindbäck. Men de har även finfina böcker för de mindre barnen som ges ut i höst. Du gör klokast i att läsa höstkatalogen och välja ut dina favoriter. Du kan läsa den här, länk.

Tusen tack Erik och Linda för att jag fick komma!

2 kommentarer:

  1. Vad roliga grejer du gör och vilka trevliga böcker du får med dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mycket trevligheter just nu. Ligger dock lite efter gällande att blogga om dem :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.