tisdag 16 april 2013

Klara Krantz x3

Idag vill jag tipsa om tre gånger Klara Krantz.

1. På fredag 19 april kl 18.00 är det en kväll där vi får träffa Klara Krantz och om ungdomsböcker, bloggande och Håkan Hellström på Sture bibliotek i Stockholms. (Se bilden). Jag tänker gå och hoppas att jag inte kommer vara äldst i gänget då det är Tonårsboken som ordnar och vem vet kanske vänder det sig främst till tonåringar.

2. För er som inte har möjlighet att närvara på fredag kan jag tipsa om podcasten Allt vi säger är sant och avsnitt 3 som bland annat behandlar Klara Krantz.

3. Läs min recension av Klara Krantz bok Ge mg arsenik.

Slut på meddelandet.

2 kommentarer:

  1. Ge mig arsenik finna just nu i min hand. Håkan har varit min dotters följeslagare i mer än 10 år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande. Hoppas du gillar den. Ja min med, sen det begav sig från första skivan.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.