söndag 14 oktober 2012

Jag har... (också gjort utmaningen)

Jag har…
() Ljugit i en recension för jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.
(x) Fått recensionsexemplar (yes mitt första och enda så här långt är Hitta Violet Park)
() och inte skrivit om boken på bloggen
() Sagt att jag inte har läst en bok jag har läst.
() Sagt att jag har läst en bok, jag egentligen inte läst.
(x) Tjänat något på min blogg (inte pengar men kontakter och inbjudningar till trevliga event)
() Har fått elaka kommentarer.
(x) Blivit stressad av att blogga. (Jag vill ha en regelbundet uppdaterad blogg men det kan ibland bli stressigt)
(x) Tänkt sluta blogga. ( Jag gjorde det också mellan oktober förra året och under hela våren)
(x) Hållit det hemligt att jag har en blogg. (Väldigt få vet vad bloggen heter och kan därmed läsa den men fler vet att jag bloggar)
(x) Gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen. (Som att gå på releasefester, pressfrukostar etc)
(x) Haft andra bloggar. (Jag var modebloggare i flera år innan Sincerely Johanna-bloggen startades)
() Gjort min design på bloggen själv.
() Betalat för något till bloggen.
() Läst en speciell bok bara för bloggens skull.
(x) Träffat en annan bokbloggare (och andra bloggare med för den delen. Tack vare bloggandet har jag fått vänner för livet som jag aldrig skulle ha lärt känna annars)

Tina O, Annika och Anna på och dagarna går... har också gjort den här utmaningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.