söndag 5 augusti 2012

Bokbloggsjerka 3-6 augusti

Den här veckan i bokbloggsjerka undrar Annika:

Vilken bokrelaterad pryl står högst upp på din önskelista just nu?
Jag har två saker som jag önskar mig som är bokrelaterade. 

1. Jag skulle vilja ha fina bokmärken. De jag har verkar spårlöst försvunna eller sitter i böcker jag börjat på men inte slutfört. Det gör att jag får använda teaterbiljetter och kvitton som bokmärken.

2. Jag skulle även vilja ha en läsplatta. Men jag kan inte bestämma mig för vilket märke jag ska ha så det blir aldrig något köp. Vilket jag svär över när jag ska resa och skulle vilja ha flera böcker med mig men det blir tungt.

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur många sådana där magnetiska bokmärken jag har, men ändå har jag ofta inget till hands när jag börjar på en ny bok. Precis som du sitter de många gånger bortglömda i påbörjade böcker, eller ligger i botten på någon låda någonstans...

    SvaraRadera
  2. Erica: vissa har strumpor som försvinner i tvätten, vi har bokmärken som försvinner spårlöst

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.