tisdag 13 september 2011

På det fjärde ska det ske

Idag tänkte jag ta tag i min inbillade tro att ALLA på gymmet kommer att glo på just mig när jag kommer dit och ska träna. Och att de ska skratta åt otränade och okunniga lilla mig. Tydligen ska det inte vara så säger familj och vänner. Genom jobbet har jag vi fått gratis träningskort på både gym och klasser (mycket snällt, tack tack) och jag vill ju hemskt gärna komma i form igen. Så nu tänker jag ta mig i kragen och gå till gymmet idag och på body pump på fredag.

Update: Jag tog mig till gymmet i eftermiddags. På nervösa ben traskade jag in på gymmet, bad en instruktör om lite hjälp och så var jag igång. Just nu sitter jag här och känner mig löjligt nöjd med mig själv och är så där härligt trött i kroppen. Jag lär ha redigt med träningsvärk imorgon. Men då får jag känna att jag lever i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.