lördag 5 november 2016

Häng på Sofies julkalenderbloggstafett

Bilden har jag lånat från Sofies bokblogg
En bloggare som ofta har intressanta och trevliga bloggstafetter är Sofies bokblogg. Även i år kör hon en julkalenderbloggstafett och årets tema är: en viktig bok. Nu har hon öppnat intresseanmälan och jag tycker att ni ska haka på ni med.

Vill du vara med?
1. Anmäl dig till bloggstafetten via mejl till sofie.tiger(snabela)hotmail.com.
     a. skriv "bloggstafett" i ämnesraden.
     b. skriv ditt och din bloggs namn.
     c. skriv vilken bok du vill skriva om (om flera väljer samma bok går Sofie in och redigerar lite, annars lägger jag mig inte i).
    (d. Om du inte har en egen blogg, men ändå vill medverka får du gärna gästblogga på hennes blogg. Då mejlar du adressen ovan.)
     e. tryck på "skicka" senast 24/11 kl. 16.00.
Men kom ihåg: i år är deltagarantalet begränsat till 23 bloggare. Först till kvar!
 

2 kommentarer:

  1. Tack för att du för min idé vidare, kul att du gillar den! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar alla dina stafetter och i år har julvarianten SÅ bra tema!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.