onsdag 15 oktober 2014

Releasefest för Lavender Lit

Imorgon kommer nystartade inprintet Lavender Lit att ha sin releasefest. Och då kommer det att finnas en panel som ska diskutera ungdomsböcker. Väldigt intressant och skoj för ungdomsböcker är något jag verkligen brinner för och känner starkt för. Panelen kommer att bestå av Sofia Gydemo, bibliotekarie på Svenska barnboksinstitutet och en av bloggarna bakom Flaskposten, och Johanna Lindbäck, författare och Läsambassadör samt en bloggare. Nu till det sjuka, den bloggaren är JAG! Jag är just nu helt upprymd och livrädd på samma gång. Dessa två, Sofia och Johanna, har jag otrolig respekt för och det finns så många smarta bokbloggare där ute så varför lilla jag liksom. Men men jag ska försöka att inte få total minnesförlust, mista talförmågan och i allmänhet tala osammanhängande. Det är en tillställning som endast är för dem med inbjudan och är därmed inte ett publikt evenemang. Är det någon mer som är inbjuden till festen så vi ses där?

10 kommentarer:

  1. Du kommer säkert va bäst. Jag antar att det är Sthlm någonstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för de vänliga orden! Yes är i Stockholm.

      Radera
  2. Jag önskar att jag kunde! "Lilla du" kommer att klara dig alldeles utmärkt och jag hoppas det blir en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt! Det kommer gå jättebra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli väldigt skoj. Lite nervös bara :-)

      Radera
  4. Åh vad jag önskar att jag kunde få vara där, du kommer klara det här alldeles utmärkt - prata om ungdomsböcker, det är ju din grej :-) Bara slappna av och var dig själv. Kram och lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar också att du hade kunnat vara med. Kram

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.