tisdag 15 oktober 2013

Bokmånad: september

Innan jag tog en bloggpaus hann jag läsa tre böcker men inte blogga om dem. I september blev det tre böcker lästa och det var en bra siffra med tanke på hur kaosartat mitt liv var då. Recensioner kommer men så här såg det ut sammanställt i en liten lista.

lite ihop av Johanna Lindbäck
Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck
Samtal med en chokladkaka av Martin Page


Totalt antal lästa böcker: 3st 
Antal böcker lästa på engelska: 0st
Antal böcker lästa på svenska: 
3st

4 kommentarer:

  1. Samtal med en chokladkaka låter som en riskabel sysselsättning för såväl mitt kaloriintag som för kakan i fråga.
    Hoppas ditt liv redat till sig och inte längre ter sig lika katastrofalt <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en väldigt märklig bok. Ja nu är det något lugnare i livet :-)

      Radera
  2. Google hatar mig idag, min genomtänkta kommentar om chokladkakors riskabla leverne försvann. -morr- Men vi kan iaf säga att samtal med en sådan inte låter som en bra idé vare sig för mig eller den :P
    Och hoppas ditt liv redat till sig och inte ter sig lika katastrofalt längre <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se där, nu blev det en massa kommentarer från mig - skam den som ger sig! ;)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.