onsdag 14 augusti 2013

Bokmånad: juli

Under juli slog jag bokläsarrekord och det var en helt fantastisk månad bokmässigt.I mitten av juli började jag min semester och då läste jag ungefär 1-2 böcker per dag och ingen bok var en besvikelse. Jag började månaden med recensionsexemplar men under semestern läste jag bara böcker jag redan hade och gick mer på lust än bordeläsning. Recensioner kommer under veckan som följer på de böcker jag ännu inte har hunnit blogga om.

De skandalösa av Simona Ahrnstedt
Underbara helvete av Jamie McGuire
Personer du kanske känner av Jay Asher & Carolyn Mackler 
Betvingade av Simona Ahrnstedt
Ett arabiskt vemod
Tänk om det där var jag av Johanna Lindbäck 
Allt jag säger är sant av Lisa Bjärbo
Antiloper av Ester Roxberg
Francesca av Melina Marchetta
Överenskommelser av Simona Ahrnstedt

Totalt antal lästa böcker: 10st 
Antal böcker lästa på engelska: 0st
Antal böcker lästa på svenska: 
10st

4 kommentarer:

  1. 1-2 om dagen?! Jöskes, däka! :0 Du är ju nästan i mål med din goodreadsutmaning allaredan, strongt jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bara två böcker kvar nu. Om jag bar kunde få alla de där påbörjade böcker utlästa så skulle jag vara i hamn lätt som en plätt.

      Radera
  2. Wow, en till två böcker.....per dag! Hihi det är vad jag läst sista året ;) . Hoppas du har det toppen fina. Och stort grattis till jobbet igen. kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett undantag, jag läser ju bara 2-3 böcker/månad i vanliga fall. Om ens det i höst med tanke på allt som väntar.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.