torsdag 14 februari 2013

I väntan på Babels säsongspremiär

Bilden har jag lånat från svt.se/babel
Allas vårt favoritbokprogram på tv Babel är tillbaka i rutan den 10 mars och på en ny bra sändningstid dessutom. Numera kommer Babel att sändas kl 20.00 på söndagar. Något jag verkligen ser fram emot är att Jonas Hassen Khemiri kommer att vara med i vår och under vinjetten Jonas Hassen Khemiri på prao. Om längtan blir för stor kan jag tipsa om en annan vinjett som ligger på hemsidan, Självbiografen med Mede och Flam.
Bilden har jag lånat från svt.se/babel

2 kommentarer:

  1. Åh, nu längtar jag ännu mer till vårens säsong av Babel! Jonas Hassen Khemiri verkar så himla sympatisk, ska bli kul att få se lite mer av honom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser fram emot att se honom på Kulturhuset i deras serie På djupet den 13 mars. Kolla det kanske finns biljetter kvar (du får ju studentrabatt) om du också vill se honom live :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.