onsdag 15 augusti 2012

Noveller... igen

Bilden är tagen av mig
©SincerelyJohanna
Nu är jag igång och tjatar om det här med noveller igen. På tåget ner till Way Out West i förra veckan fick vi en goodiebag med lite smått och gott i. Bland annat fick vi en novell från Novellix. Dessvärre var det just den jag redan läst, Spår i snön av Jonas Karlsson. Däremot fick vi ett trevligt erbjudande: En halvårsprenumeration (8 böcker) för endast 99kr. Det ska jag givetvis testa. Novellix skulle även stå i SJs område på festivalen och dela ut noveller men jag såg dem aldrig trots att jag leta. Så nu hoppas jag att de likt förra året är på Världens längsta bokbord under Stockholms kulturfestival på söndag.

2 kommentarer:

  1. Alltid trevligt med erbjudanden! Snygg kasse förresten.

    SvaraRadera
  2. Mrs E: erbjudanden är alltid trevligt. Och kassen är fin och ligger nu tillsammans med de andra tygkassarna jag aldrig använder.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.