torsdag 30 augusti 2012

Johanna Lindbäck del 3

Bilden är tagen av och tillhör mig, SincerelyJohanna
Jag klarade mig från att vara handlingsförlamad och totalt star strucked idag när jag var på bloggfika med Johanna Lindbäck. Hon och hennes förläggare Cecilia samtalade om senaste boken Som om jag frågat och sedan fick vi ställa frågor. Jag lyckades klämma ur mig ett par. Men det bästa var på slutet när vi fick våra böcker signerade. Då passade jag på att fråga varför Typ min brorsa slutar som den gör, Johanna gav lite boktips och vi avhandlade våra favoriter Melina Marchetta, John Green och Sarah Dessen samt hennes sätt att skriva och lite till. Johanna är hur trevlig som helst och jag hade lätt kunnat sitta ner och pratat längre med henne. Nu vill jag sluka hennes bok, men samtidigt inte för när den är slut kommer det dröja minst ett år tills nästa bok kommer ut och jag känner mig ofta tom när jag läst ut en riktigt bra bok (vilket hennes alltid är). Ett stort tack till Rabén & Sjögren för en trevlig eftermiddag, det goda fikat och snygg påse.
Bilden är tagen av och tillhör mig, SincerelyJohanna

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.