lördag 28 augusti 2010

På g igen

Jag är tillbaka. Och just nu är det mycket spännande på gång. Hösten kommer att bli så bra det känner jag på mig.

Liten summering först:
Under våren har jag tagit min kandidatexamen. Jag har bott lite i Norrköping, varit till London (som jag längtar tillbaka till konstant), bott hos mamma i Sörmländska skogen, sommarjobbat, planerat hösten och framtiden, läst en drös böcker och försökt hitta mig själv.

Nu väntar:
Flytt tillbaka till Stockholm nästa vecka.
Börja plugga på masterprogrammet i Socialantropologi.
Åka på Bokmässan i Göteborg (23-26 september) och samtidigt träffa härliga kompisar.
Läsa böcker och prata om dem i Bokcirkel IRL under hösten. Och annars med givetvis.
Springa på teater på Stadsteatern. Letar alltid efter teatersällskap.
Och en massa annat som jag inte vet om än.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Välkommen tillbaka och välkommen ned till Gbg en stund :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Miss e: tack snälla du Miss E. Och jag längtar så tills vi ses i september. Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.