onsdag 17 februari 2010

Ettning, tvåning, trening osv

Bilden har jag lånat av tidningskungen
Nu när jag ska vara lite ledig i vår har läslusten kommit tillbaka. Jag slukar böcker som aldrig förr men även tidningar/magasin. Det är minst lika härligt att bläddra i ett rykande färskt nummer av en tidning som en bok. När mamma fyllde år i höstas gav vi henne en prenumeration på Elle Mat och Vin via Tidningskungen. Det var verkligen smidigt och jag kan varmt rekommendera det till er. Hm få se om jag ska ta en liten prenumeration själv, förutom Elle och Damernas som jag har nu skulle jag vilja ha något förutom mode.

2 kommentarer:

  1. Hur gick det för dig? Om du bara visste hur svårt det är att sticka samtidigt som man håller i tummarna.... ;)

    SvaraRadera
  2. Jo: du kan släppa tummarna nu, det är över och gjort. nu är det bara att vänta på resultat.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.