torsdag 21 januari 2010

Deckare

Jag är inget stort fan av deckare, alls. Och Elle samt Damernas Värld har en förkärlek till just deckare när de skickar med böcker som gåva på sommaren. Därför har jag en hög med deckare jag aldrig har eller kommer läsa. I och med att jag ska rensa ur här hemma tänkte jag att jag skulle lägga upp dem här innan jag gör mig av med dem på annat sätt. Om någon vill ha dem är det bara att höra av sig, vill ni byta går det också jättebra. Sprid det gärna vidare om ni har någon som gillar deckare och är sugen på ett bokpaket. Jag lägger inte upp någon recension på böckerna utan en länk till bokhandeln där det går att läsa mer.

Bilderna har jag lånat av adlibris.se
Elisabeth Gilek- Jessika Jungs saknad
Harlan Coben- Berätta inte för någon
Denis Lehane- Patient 67
Camilla Läckberg- Isprinsessan
Inger Frimansson- Mörkerspår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.